praCTIce alközponti ügyfél-menedzser rendszer

A praCTIce rendszer egy általunk kifejlesztett PC alapú, alközponthoz illesztett ügyfél-menedzser rendszer, amely az alközpont real-time CDR (SMDR) csatornájára csatlakoztatva, a bejövő hívás pillanatában a kijelölt kezelőnek rendelkezésére bocsátja a hívóra vonatkozó összes, eddig megismert információt.

A praCTIce rendszer Call Manager alkalmazását az Interphone Kft. forgalmazza.

Műszaki jellemzők:

    • Saját adatgyűjtő és adatosztályozó egység, mely a már meglévő, illetve a rendszer saját hálózatára csatlakozik;

    • Programozható lokális adatbázis rendszer;

    • Beépíthető,bármely kliens gépről elérhető, adatbázis szerver program;

    • Elvileg korlátlan kliens gép csatlakoztatható e rendszerhez;

    • Átirányított és foglalt események beállítható módon történő kezelése;

    • Minden esemény naplózása.

Szolgáltatások:

    • Beállítható kliens mellék és jelszó;

    • Kliens csoportok kialakítása (egy mellék több csoportban is szerepelhet);

    • Csoport értesítése bejövő hívásról;

    • Statisztikák készítése az ügyfélforgalomról;

        • Melyik kezelő mennyi időt foglalkozik egy ügyféllel;

        • Ki, hány hívást fogad naponta;

        • Kezeletlen hívások kimutatása;

    • Ismeretlen hívó esetén alapadatai automatikus kitöltése;

    • A kliens által megadható adatbázis mezők;

    • Események visszakeresése a naplóból.