WebTarif

A program feladata távbeszélő alközpontok tarifa adatainak gyűjtése és feldolgozása. Jellemzői:

    • folyamatosan üzemelő Linux szerver SQL adatbázison

    • webböngészőből elérhető modern felhasználói felület (web 2.0, Ajax)

      • díjszabás paraméterezése

      • szervezeti struktúra adminisztrációja

      • jelentések készítése

    • Az adatgyűjtés módja:

        • Adatgyűjtés a szerveren

        • Adatgyűjtés gyűjtődobozzal, vagy kártyával

        • Adatgyűjtés LINUX alapú PC-s gyűjtőegység segítségével

      • Adatgyűjtés VOIP alapú rendszereknél

    • Adatelérés: soros vonali kábelen, modemen, LAN/WAN hálózaton, SQL szerveren keresztül

    • Több, különböző típusú, alközpont egyidejű kezelése

    • Több szolgáltató díjcsomagjának egyidejű kezelése

    • Többszintes hozzáférési jelszórendszer

  • Hívások rendezése, listázása, mentése, MS Excel, CSV és HTML támogatás

    • Hívások rendezése korlátlan szintű csoport-hierarchiába

    • Listák nyomtatása (HTML) és küldésük megadható hálózati helyre

    • Hivatalos számok kezelése (alközponti rövidített vagy programban definiált hívószám)

  • Alközponti forgalmi statisztikák készítése (teljesítmény elemzés, beruházási döntés-előkészítés)

    • Egyes nyalábok forgalmi viszonyainak áttekintő statisztikája<

  • Mellékek és személyi kódok alközponti jogosultságainak megváltoztatása

    • Egyszerű díjszabásváltoztatási algoritmus (internetes támogatással)

    • Program események és beavatkozások szigorú naplózása

  • 'Helyzet-érzékeny súgó', aktív dokumentáció

Amennyiben termékünk felkeltette érdeklődését, kérjük lépjen kapcsolatba velünk, bármely elérésünkön keresztül.