WebTarif
A program feladata távbeszélő alközpontok tarifa adatainak gyűjtése és feldolgozása. Jellemzői:
folyamatosan üzemelő Linux szerver SQL adatbázison
webböngészőből elérhető modern felhasználói felület (web 2.0, Ajax)
díjszabás paraméterezése
szervezeti struktúra adminisztrációja
jelentések készítése
Az adatgyűjtés módja:
Adatgyűjtés a szerveren
Adatgyűjtés gyűjtődobozzal, vagy kártyával
Adatgyűjtés LINUX alapú PC-s gyűjtőegység segítségével
Adatgyűjtés VOIP alapú rendszereknél
Adatelérés: soros vonali kábelen, modemen, LAN/WAN hálózaton, SQL szerveren keresztül
Több, különböző típusú, alközpont egyidejű kezelése
Több szolgáltató díjcsomagjának egyidejű kezelése
Többszintes hozzáférési jelszórendszer
Hívások rendezése, listázása, mentése, MS Excel, CSV és HTML támogatás
Hívások rendezése korlátlan szintű csoport-hierarchiába
Listák nyomtatása (HTML) és küldésük megadható hálózati helyre
Hivatalos számok kezelése (alközponti rövidített vagy programban definiált hívószám)
Alközponti forgalmi statisztikák készítése (teljesítmény elemzés, beruházási döntés-előkészítés)
Egyes nyalábok forgalmi viszonyainak áttekintő statisztikája<
Mellékek és személyi kódok alközponti jogosultságainak megváltoztatása
Egyszerű díjszabásváltoztatási algoritmus (internetes támogatással)
Program események és beavatkozások szigorú naplózása
'Helyzet-érzékeny súgó', aktív dokumentáció
Amennyiben termékünk felkeltette érdeklődését, kérjük lépjen kapcsolatba velünk, bármely elérésünkön keresztül.