praCTIce alközponti ügyfél-menedzser rendszer
A praCTIce rendszer egy általunk kifejlesztett PC alapú, alközponthoz illesztett ügyfél-menedzser rendszer, amely az alközpont real-time CDR (SMDR) csatornájára csatlakoztatva, a bejövő hívás pillanatában a kijelölt kezelőnek rendelkezésére bocsátja a hívóra vonatkozó összes, eddig megismert információt.
A praCTIce rendszer Call Manager alkalmazását az Interphone Kft. forgalmazza.
Műszaki jellemzők:
Saját adatgyűjtő és adatosztályozó egység, mely a már meglévő, illetve a rendszer saját hálózatára csatlakozik;
Programozható lokális adatbázis rendszer;
Beépíthető,bármely kliens gépről elérhető, adatbázis szerver program;
Elvileg korlátlan kliens gép csatlakoztatható e rendszerhez;
Átirányított és foglalt események beállítható módon történő kezelése;
Minden esemény naplózása.
Szolgáltatások:
Beállítható kliens mellék és jelszó;
Kliens csoportok kialakítása (egy mellék több csoportban is szerepelhet);
Csoport értesítése bejövő hívásról;
Statisztikák készítése az ügyfélforgalomról;
Melyik kezelő mennyi időt foglalkozik egy ügyféllel;
Ki, hány hívást fogad naponta;
Kezeletlen hívások kimutatása;
Ismeretlen hívó esetén alapadatai automatikus kitöltése;
A kliens által megadható adatbázis mezők;
Események visszakeresése a naplóból.