Termékek‎ > ‎

WebTarif

A program feladata távbeszélő alközpontok tarifa adatainak gyűjtése és feldolgozása. Jellemzői:
  • folyamatosan üzemelő Linux szerver SQL adatbázison
  • webböngészőből elérhető modern felhasználói felület (web 2.0, Ajax)
    • díjszabás paraméterezése
    • szervezeti struktúra adminisztrációja
    • jelentések készítése
  • Az adatgyűjtés módja:
    • Adatgyűjtés a szerveren
    • Adatgyűjtés gyűjtődobozzal, vagy kártyával
    • Adatgyűjtés LINUX alapú PC-s gyűjtőegység segítségével
    • Adatgyűjtés VOIP alapú rendszereknél
  • Adatelérés: soros vonali kábelen, modemen, LAN/WAN hálózaton, SQL szerveren keresztül
  • Több, különböző típusú, alközpont egyidejű kezelése
  • Több szolgáltató díjcsomagjának egyidejű kezelése
  • Többszintes hozzáférési jelszórendszer
  • Hívások rendezése, listázása, mentése, MS Excel, CSV és HTML támogatás
  • Hívások rendezése korlátlan szintű csoport-hierarchiába
  • Listák nyomtatása (HTML) és küldésük megadható hálózati helyre
  • Hivatalos számok kezelése (alközponti rövidített vagy programban definiált hívószám)
  • Alközponti forgalmi statisztikák készítése (teljesítmény elemzés, beruházási döntés-előkészítés)
  • Egyes nyalábok forgalmi viszonyainak áttekintő statisztikája<
  • Mellékek és személyi kódok alközponti jogosultságainak megváltoztatása
  • Egyszerű díjszabásváltoztatási algoritmus (internetes támogatással)
  • Program események és beavatkozások szigorú naplózása
  • 'Helyzet-érzékeny súgó', aktív dokumentáció

Amennyiben termékünk felkeltette érdeklődését, kérjük lépjen kapcsolatba velünk, bármely elérésünkön keresztül.