Termékek‎ > ‎

praCTIce alközponti ügyfél-menedzser rendszer


A praCTIce rendszer egy általunk kifejlesztett PC alapú, alközponthoz illesztett ügyfél-menedzser rendszer, amely az alközpont real-time CDR (SMDR) csatornájára csatlakoztatva, a bejövő hívás pillanatában a kijelölt kezelőnek rendelkezésére bocsátja a hívóra vonatkozó összes, eddig megismert információt.
A praCTIce rendszer Call Manager alkalmazását az Interphone Kft. forgalmazza.


Műszaki jellemzők:

  • Saját adatgyűjtő és adatosztályozó egység, mely a már meglévő, illetve a rendszer saját hálózatára csatlakozik;
  • Programozható lokális adatbázis rendszer;
  • Beépíthető,bármely kliens gépről elérhető, adatbázis szerver program;
  • Elvileg korlátlan kliens gép csatlakoztatható e rendszerhez;
  • Átirányított és foglalt események beállítható módon történő kezelése;
  • Minden esemény naplózása.

Szolgáltatások:

  • Beállítható kliens mellék és jelszó;
  • Kliens csoportok kialakítása (egy mellék több csoportban is szerepelhet);
  • Csoport értesítése bejövő hívásról;
  • Statisztikák készítése az ügyfélforgalomról;
    • Melyik kezelő mennyi időt foglalkozik egy ügyféllel;
    • Ki, hány hívást fogad naponta;
    • Kezeletlen hívások kimutatása;
  • Ismeretlen hívó esetén alapadatai automatikus kitöltése;
  • A kliens által megadható adatbázis mezők;
  • Események visszakeresése a naplóból.
Comments